sunnuntai 7. elokuuta 2011

Tunnustusta!

Lissu lähetti mulle tällaisen tunnustuksen blogista! Kiitos Lissu, vaikka me ei ollakaan henkilökohtaisesti tavattu. Sä olet kissa ja mulla ei ole juuri kissakavereita. Kummallista rotusyrjintää? Mutta emäntä on kertonut, että sä olet aika erikoinen kissa ja onhan sulla musta ainakin sen verran hajuja, että majailit meikäläisen häkissä joitakin aikoja. Eihän ollut paha paikka? Nyt mun pitäis vastata joihinkin kysymyksiin. Katotaas:

Lempiväri: emäntä sanoo, että koiran värillä ei ole väliä, kunhan se on musta. Mustakin musta on hyvä väri ja sen kaverina punainen hihna ja valjaat on aika hieno yhdistelmä, vaikka ite sanonkin. Emäntäkin tykkää kovin punaisesta.

Lempiruoka: lihapulla, nakit, maksanpalat, juusto - onhan näitä. Ne kyllä on enemmän sellaisia herkkuja, ei niitä mulle ruokana syötetä. Ruokana mä syön sellaista Royal Caninin meille työkoirille tekemää vahvaa ruokaa. Siinä pussin kyljessä on malinoisin kuva, joten melko läheltä liippaa meikäläistä, ollaanhan me saman rodun eri muunnoksia.

Minne haluaisin matkustaa: sinne, minne isäntäväki on menossa. Aina mukaan, se on parasta! Eilen käytiin vaan vähän ajelulla, mutta parasta oli, että ne kääpiöt jätettiin kotiin. Mä sain juosta metsässä, kun isäntä ja emäntä heiluivat jonkun vekottimen kanssa ja niillä oli ämpäritkin mukana ja jotain sinisiä marjoja sinne ämpäriinsä keräsivät. Yritti ne jotain sieniäkin etsiä, mutta eivät oikein löytäneet. Mulle ne ei oo vielä sitä hommaa opettaneet. Mähän kyllä haistaisin kilometrin päästäkin mokomat kasvit, mutta kun ei ole käsketty etsiä niitä niin enhän mä tarjoudu.

Mutta laitetaan sitten tunnustus kiertämään ja emäntä saa päättää, että tunnustus menee Langanpätkiä -blogille, jossa on mukavia juttuja käsitöistä ja kissoistakin. Eikö muka kivoja koirablogja ole, kysyn mä?

1 kommentti:

  1. Kiitos, vihdoin ja viimein sain kissa-herrojen kommentit julkaistua.

    VastaaPoista